Service Meldingen2020-02-21T17:32:26+01:00

**GEEN DIRECTE TELEFONISCHE ONDERSTEUNING**

Vanaf donderdagmiddag 8-12-2022 14H00 tot en met vrijdag 9-12-2022 17H00  zijn wij vanwege een bijeenkomst bij ons moederbedrijf en vrijdag vanwege een zeer beperkte bezetting telefonisch niet bereikbaar. Voor Douane gerelateerde vragen verzoek wij u vriendelijk contact op te nemen met de Nationale Helpdesk Douane (tel.: 088-1566655). Bij ernstige technische problemen kunt u een e-mail sturen naar support@unitas.nl, waarna wij [...]

By |1 mei 2020|Categorieën: Actief, Unitas|Reacties uitgeschakeld voor **GEEN DIRECTE TELEFONISCHE ONDERSTEUNING**

DMS 4.0 Invoer uitgesteld

Onderstaand bericht is te lezen op de website van de Douane: 07-10-2022 Belastingdienst actueel Helaas hebben wij eerder in april 2022 al moeten besluiten om de invoering van DMS 4.0 Invoer uit te stellen. Dit in verband met aansluitproblemen op onze debiteurenadministratie. Ondertussen hebben we hard gewerkt aan een oplossing maar dit heeft nog niet geleid tot het gewenste resultaat. [...]

By |13 okt 2022|Categorieën: Actief|Reacties uitgeschakeld voor DMS 4.0 Invoer uitgesteld

DMS 4.0: UNITAS IS LIVE

Op vrijdag 5 augustus j.l. hebben we de eerste aangiftes voor plaatsing ingezonden in het productiesysteem van DMS4 en een aanvaarding en vrijgave ontvangen van Douane. Dit is voor ons een belangrijke mijlpaal en toont aan dat we op de goede weg zijn om ons pakket om te vormen van AGS naar DMS. Volgende stap in het proces is de [...]

By |8 aug 2022|Categorieën: Actief|Reacties uitgeschakeld voor DMS 4.0: UNITAS IS LIVE
Ga naar de bovenkant