Quick support 2017-07-06T11:07:29+00:00

Unitas Helpdesk

Onze jarenlange ervaring, niet alleen als douanesoftwareleverancier maar ook binnen de transportwereld zelf, stelt ons in staat om problemen snel op te lossen. Wij begrijpen dan ook waar u het over heeft. Niet alleen goede vakkennis, maar ook het creëren van een vertrouwensband met de klant is voor ons uiterst belangrijk. Omdat alleen telefonisch advies soms niet voldoende is werken we veel met remote assistance: hulp op afstand door onze helpdesk. Met deze hulp op afstand verleent u ons toegang tot uw systeem, wij kunnen in één oogopslag zien wat het probleem is en demonstreren vervolgens hoe het verholpen kan worden. Zo wordt het probleem snel opgelost en verliest u geen kostbare tijd.

Onze service

Wij zijn iedere werkdag van 08:30 tot 17:00 bereikbaar. Is het voor uw bedrijf belangrijk dat wij ook buiten kantooruren bereikbaar zijn, dan hebben we voor u een oplossing op maat!
U heeft direct inzicht in de status van de relevante gemelde verbetersuggesties. Want hoe vervelend is het als u een bug of aanvulling meldt en er niets mee gedaan wordt? Met onze applicatie garanderen wij dat er geen meldingen over het hoofd gezien worden en dat u op de hoogte blijft van de status van uw melding!
Naast het trainingsprogramma dat u krijgt bij de aanschaf kunt u ook bij ons terecht voor andere trainingen. Neem gerust contact met ons op om de eventuele mogelijkheden te bekijken. Wij staan u graag te woord!