Ondersteuning 2017-07-06T11:03:54+00:00


Unitas Ondersteuning

Onze jarenlange ervaring, niet alleen als douanesoftwareleverancier maar ook binnen de transportwereld zelf, stelt ons in staat om problemen snel op te lossen. Wij begrijpen dan ook waar u het over heeft. Niet alleen goede vakkennis, maar ook het creëren van een vertrouwensband met de klant is voor ons uiterst belangrijk. Omdat alleen telefonisch advies soms niet voldoende is werken we veel met Remote Assistance. Hulp op afstand door onze helpdesk. Met deze hulp op afstand verleent u ons toegang tot uw systeem, wij kunnen in één oogopslag zien wat het probleem is en demonstreren we vervolgens hoe het verholpen kan worden. Zo wordt het probleem snel opgelost en verliest u geen kostbare tijd.

Onze service

Wij zijn iedere werkdag van 08:30 tot 17:00 bereikbaar. Is het voor uw bedrijf belangrijk dat wij ook buiten kantooruren bereikbaar zijn, dan hebben we voor u een oplossing op maat!
U heeft direct inzicht in de status van de relevante gemelde verbetersuggesties. Want hoe vervelend is het als u een bug of aanvulling meldt en er niets mee gedaan wordt? Met onze applicatie garanderen wij dat er geen meldingen over het hoofd gezien worden en dat u op de hoogte blijft van de status van uw melding!
Naast het trainingsprogramma dat u krijgt bij de aanschaf kunt u ook bij ons terecht voor andere trainingen. Neem gerust contact met ons op om de eventuele mogelijkheden te bekijken. Wij staan u graag te woord!
Door gebruik te maken van o.a. Teamviewer kunnen wij directe ondersteuning op uw systeem geven. Wij laten u dan ook gelijk zien hoe u het probleem zelf kunt oplossen mocht het nog een keer gebeuren!

Wat zeggen onze klanten?

Na in januari 2001 gestart zijn met het gebruiken van Book-It luchtvracht zijn wij vanwege het gebruiksgemak en de goede service van Unitas in 2002 ook overgestapt naar Book-It voor onze zeevracht afdeling. Voor Unitas was dit een nieuwe activiteit maar dit product is tot onze volle tevredenheid doorontwikkelt tot het programma wat het heden is. Zeker in de opstartfase heeft dit zeer veel gevergd van het inlevingsvermogen van de medewerkers van Unitas , maar ook dit product functioneert nu naar volle tevredenheid
J. Hagendoorn, A. Hartrodt
Na jaren met Book-It gewerkt te hebben, is de overstap naar Sherpa niet moeilijk. De hulp en support van iedereen bij Unitas is al bijzonder, en als je eenmaal met Sherpa gewerkt hebt wil je niet meer terug. Het is naar onze mening het meest gebruiksvriendelijke pakket om mee te werken. Alle schermen zijn overzichtelijk ingedeeld, en als je even niet weet wat je in moet vullen, volstaat een klik op de rechtermuis knop om je verder te helpen. Het meest in het oog springend zijn de codelijsten, deze zijn volledig geïntegreerd. Bijvoorbeeld het GN-goederencode boek staat al compleet in Sherpa. Je hoeft dus niet eerst zelf goederencodes aan te maken en te omschrijven. De tijdswinst is hierdoor enorm. Sherpa werkt logisch en snel en is het ideale pakket om snel aangiften te kunnen maken. Het Sherpa Today scherm is een welkome aanvulling op de dagelijkse werkzaamheden, je zult geen zuiveringen meer vergeten dankzij de duidelijke kleur- coderingen.
Richard Vat, VAT Customs, Tilburg
WBS heeft destijds voor Book It gekozen om een aantal redenen. De doorslaggevende overweging is de gebruikersvriendelijke en logische opbouw van de software geweest, hiermee kan een dossier heel snel worden afgehandeld. Ook de integratie van de tarieven en de douane aangiften speelden een rol. Daarnaast biedt BookIt op diverse punten voldoende mogelijkheden om het programma naar eigen inzicht te gebruiken.
Y. den Beukel, WBS, Schiphol