[Opgelost] Storing Cargonaut bij het verzenden van 755 retour berichten

Sinds ca. 15H30 lijkt het probleem opgelost en krijgen nieuw ingezonden berichten weer response.

Sinds ca. 11H35 vandaag komen er geen retourberichten meer op ingezonden 755 (Notification of Export) berichten. De ingestuurde berichten worden wel verzonden en ontvangen bij Cargonaut, maar het antwoord blijft uit.

Op de website van Cargonaut staat onderstaande tekst te lezen:

Er is geconstateerd dat er vanaf 12:00 uur geen ontvangstbevestigingen worden gemaakt en verstuurd na een ECS-aanmelding.
Het proces werkt gewoon wel door, u kunt uw zending terugvinden in eCargo Receipt.

Er wordt gezocht naar een oplossing, excuses voor het ongemak.

 

 

By | 2018-03-05T11:57:21+00:00 2 mrt 2018|Cargonaut, Sherpa|Reacties uitgeschakeld voor [Opgelost] Storing Cargonaut bij het verzenden van 755 retour berichten